Adres: ul. Marszałkowska 62, 00-545 Warszawa, Telefon: +48 577 584 000
  • Wszywka alkoholowa Pułtusk

Bezpieczeństwo, zaświadczenie

550 zł +48 577 584 000 Dowiedz się więcej
    Zmień swoje życie już dziś!
  • Oryginalny Esperal Gostynin

Bezpieczeństwo, zaświadczenie

550 zł +48 577 584 000 Dowiedz się więcej
    Zmień swoje życie już dziś!
  • Wszywka alkoholowa Esperal Grodzisk Mazowiecki - Marki - Milanówek

Implementacja, czyli wszywanie pod skórę różnych substancji to popularna metoda pomagająca w zatrzymaniu choroby alkoholowej. Esperal, czyli zaszycie alkoholowe to farmakologiczny rodzaj leczenia uzależnienia od alkoholu. Jest to jeden z elementów terapii i nie powoduje całkowitego wyleczenia z nałogu. Jednak w połączeniu z pomocą lekarską może okazać się bardzo skuteczny.

Czym jest Esperal?

Esperal przez wszystkich kojarzony jest z wszywką alkoholową. Tak naprawdę to lek, który funkcjonuje na rynku farmaceutycznym w Polsce od dawna. Głównym celem wszywki alkoholowej jest wywołanie zjawiska awersji do przyjmowania napojów wysokoprocentowych. Podobne metody stosowane są na przykład podczas rzucania palenia. Pacjent, który poddał się zaszyciu Esperalu, zaledwie kilka minut po wypiciu alkoholu doświadcza wielu nieprzyjemnych objawów będących reakcją na substancję aktywną leku z alkoholem. W efekcie, u człowieka występuje zwielokrotniona nietolerancja na alkohol.

Działanie Esperalu polega na zaburzeniu metabolizmu alkoholu w organizmie. Substancja ta hamuje działanie enzymu – dehydrogenazy aldehydowej i utrudnia tym samym utlenianie aldehydu octowego do mniej szkodliwego kwasu octowego. W rezultacie, w organizmie dochodzi do kumulacji aldehydu octowego, który powoduje objawy zatrucia. Do skutków wywołanych połączeniem alkoholu z Esperalem zalicza się m.in.:

• zaczerwienienie twarzy,
    • lęki,
    • nudności,
    • wymioty,
    • bóle głowy,
    • zawroty głowy,
    • nadmierne pocenie się,
    • uczucie duszności,
    • skoki ciśnienia,
    • tachykardia.

Objawy mogą utrzymywać się nawet do 10 godzin po spożyciu alkoholu, a rozpoczynają się zaledwie kilka minut po sięgnięciu po kieliszek.

Przebieg zabiegu

Zabieg aplikacji wszywki alkoholowej określany jest jako całkowicie bezpieczny i mało inwazyjny. Polega na wykonaniu niewielkiego nacięcia w skórze i domięśniowej aplikacji tabletki z lekiem. Lekarz następnie zaszywa ranę, a pamiątką po nim jest tylko mała blizna w miejscu nacięcia (najczęściej na pośladku). Implantacja tabletki w okolice pośladka powoduje, że jest ona całkowicie niewidoczna.

Aplikacja wszywki alkoholowej przebiega w znieczuleniu miejscowym i trwa do 30 minut. Zabieg przeprowadza chirurg, po wcześniejszej konsultacji medycznej z pacjentem. Warto jednak pamiętać, że samo zaszycie Esperalu nie stanowi kompletnego procesu leczenia. Aby osiągnąć sukces w walce z nałogiem, uzależniony powinien skorzystać z kompleksowej pomocy, która opiera się na wykonaniu zabiegu zaszycia alkoholowego, detoksykacji organizmu oraz psychoterapii.

Przeciwwskazania

Wszywka alkoholowa, tak jak każdy zabieg posiada pewne przeciwwskazania, które wykluczają możliwość wykonania go. Należą do nich m.in.:

• choroby układu oddechowego,
    • cukrzyca,
    • padaczka,
    • choroby nerek,
    • choroby wątroby,
    • niedoczynność tarczycy,
    • psychoza.

Przed wykonaniem zabiegu z zaszyciem Esperalu, należy zasięgnąć konsultacji lekarskiej. Pozwoli ona na przeprowadzenie dokładnego wywiadu lekarskiego i zweryfikowania, czy pacjent może mieć wykonaną aplikację leku.

Opinie