Adres: ul. Marszałkowska 62 lok.3, 00-545 Warszawa
  • Wszywka alkoholowa Garwolin

Bezpieczeństwo, zaświadczenie

550 zł +48 513 998 334 Dowiedz się więcej
    Zmień swoje życie już dziś!
  • Oryginalny Esperal Gostynin

Bezpieczeństwo, zaświadczenie

550 zł +48 513 998 334 Dowiedz się więcej
    Zmień swoje życie już dziś!
  • Esperal wszywka alkoholowa Garwolin - Pułtusk - Gostynin - Zielonka

Implementacja, czyli wszywanie pod skórę różnych substancji to popularna metoda pomagająca w zatrzymaniu choroby alkoholowej. Esperal Garwolin, czyli zaszycie alkoholowe to farmakologiczny rodzaj leczenia uzależnienia od alkoholu. Jest to jeden z elementów terapii i nie powoduje całkowitego wyleczenia z nałogu. Jednak w połączeniu z pomocą lekarską może okazać się bardzo skuteczny.

Czym jest Esperal Zielonka?

Esperal Garwolin przez wszystkich kojarzony jest z wszywką alkoholową. Tak naprawdę to lek, który funkcjonuje na rynku farmaceutycznym w Polsce od dawna. Głównym celem wszywki alkoholowej jest wywołanie zjawiska awersji do przyjmowania napojów wysokoprocentowych. Podobne metody stosowane są na przykład podczas rzucania palenia. Pacjent, który poddał się zaszyciu Esperalu, zaledwie kilka minut po wypiciu alkoholu doświadcza wielu nieprzyjemnych objawów będących reakcją na substancję aktywną leku z alkoholem. W efekcie, u człowieka występuje zwielokrotniona nietolerancja na alkohol.

Działanie Esperal Garwolin polega na zaburzeniu metabolizmu alkoholu w organizmie. Substancja ta hamuje działanie enzymu – dehydrogenazy aldehydowej i utrudnia tym samym utlenianie aldehydu octowego do mniej szkodliwego kwasu octowego. W rezultacie, w organizmie dochodzi do kumulacji aldehydu octowego, który powoduje objawy zatrucia. Do skutków wywołanych połączeniem alkoholu z Esperalem zalicza się m.in.:

• zaczerwienienie twarzy,
    • lęki,
    • nudności,
    • wymioty,
    • bóle głowy,
    • zawroty głowy,
    • nadmierne pocenie się,
    • uczucie duszności,
    • skoki ciśnienia,
    • tachykardia.

Objawy mogą utrzymywać się nawet do 10 godzin po spożyciu alkoholu, a rozpoczynają się zaledwie kilka minut po sięgnięciu po kieliszek.

Przebieg zabiegu

Zabieg aplikacji wszywki alkoholowej określany jest jako całkowicie bezpieczny i mało inwazyjny. Polega na wykonaniu niewielkiego nacięcia w skórze i domięśniowej aplikacji tabletki z lekiem. Lekarz następnie zaszywa ranę, a pamiątką po nim jest tylko mała blizna w miejscu nacięcia (najczęściej na pośladku). Implantacja tabletki w okolice pośladka powoduje, że jest ona całkowicie niewidoczna.

Aplikacja wszywki alkoholowej przebiega w znieczuleniu miejscowym i trwa do 30 minut. Zabieg przeprowadza chirurg, po wcześniejszej konsultacji medycznej z pacjentem. Warto jednak pamiętać, że samo zaszycie Esperalu nie stanowi kompletnego procesu leczenia. Aby osiągnąć sukces w walce z nałogiem, uzależniony powinien skorzystać z kompleksowej pomocy, która opiera się na wykonaniu zabiegu zaszycia alkoholowego, detoksykacji organizmu oraz psychoterapii.

Przeciwwskazania

Wszywka alkoholowa Zielonka, tak jak każdy zabieg posiada pewne przeciwwskazania, które wykluczają możliwość wykonania go. Należą do nich m.in.:

• choroby układu oddechowego,
    • cukrzyca,
    • padaczka,
    • choroby nerek,
    • choroby wątroby,
    • niedoczynność tarczycy,
    • psychoza.

Przed wykonaniem zabiegu z zaszyciem Esperalu, należy zasięgnąć konsultacji lekarskiej. Pozwoli ona na przeprowadzenie dokładnego wywiadu lekarskiego i zweryfikowania, czy pacjent może mieć wykonaną aplikację leku.

Dla kogo przeznaczona jest wszywka alkoholowa?

Wszywka alkoholowa Garwolin przeznaczona jest dla osób uzależnionych od alkoholu, które chcą podjąć walkę ze swoją chorobą. Należy ona do metod wspierających awersyjnych, a więc do takich, dzięki którym uzależniony będzie odczuwał niechęć i wstręt do alkoholu etylowego. Takie działanie pozwala na zachowanie abstynencji, która jest konieczna do podjęcia leczenia.

Wszywka alkoholowa Gostynin może zostać użyta na każdym etapie leczenia, niezależnie od tego z jak silnym uzależnieniem walczy osoba chora.

Przygotowanie do zabiegu wszycia Esperalu

Przed wydanie m zgody na zabieg wszycia wszywki alkoholowej, przeprowadzana jest konsultacja medyczna, która ma na celu ustalenie stanu zdrowia pacjenta oraz mocy jego uzależnienia od alkoholu. Sprawdza się również, czy nie występują żadne przeciwwskazania do wszycia tabletek z Disulfiramem i jeśli lekarz nic takiego nie wykryje, umawiany jest termin zabiegu.

Nie ma szczególnych przygotowań do zabiegu, jest jednak jedna bardzo ważna zasada, która musi być bezwzględnie spełniona. Osoba uzależniona nie może spożywać alkoholu na co najmniej 24 godziny przed zabiegiem, gdyż takie działanie wykluczy ją z możliwości wszycia wszywki alkoholowej. Jeżeli pacjent przyjmuje leki, które mogą wykluczyć z zabiegu, ale można je bezpieczne odstawić, powinien skonsultować to z lekarzem.

Esperal Gostynin – Twój pierwszy krok do zachowania całkowitej trzeźwości

Wszywka alkoholowa Zielonka jest często jednym z pierwszych kroków do rozpoczęcia leczenia alkoholowego. Jest to metoda, która wspiera zachowanie trzeźwości, a jak wiadomo, bycie trzeźwym to warunek konieczny pozostania w dalszej terapii. Ważne jest to, by decyzja o zabiegu wszywki była w pełni świadoma oraz dobrowolna, w innym przypadku leczenie nie przyniesie oczekiwanym efektów, a pacjent po zakończeniu terapii najprawdopodobniej powróci do picia.

Dolegliwości po Esperalu mogą być niebezpieczne

Wszywka alkoholowa Zielonka powoduje zablokowanie prawidłowego metabolizmu alkoholu etylowego w ciele człowieka. Oznacza to, że spożycie jakiejkolwiek ilości alkoholu w trakcie działania wszywki będzie wiązać się z nieprzyjemnymi konsekwencjami. Disulfiram upośledza enzym zwany dehydrogenazą, dzięki któremu organizm może wydalić alkohol etylowy w bezpieczny sposób. W przypadku spożycia alkoholu lub produktu na bazie alkoholu, a także użycia produktu, który alkohol zawiera, występują objawy, które przypominają zatrucie toksynami alkoholowymi. Pacjent już po około 10 minutach zaczyna odczuwać:

• bóle i zawroty głowy;
    • bóle brzucha, nudności oraz wymioty;
    • palpitacje serca;
    • skoki ciśnienia;
    • zaczerwienienie na twarzy oraz nadmierne pocenie się;
    • lęk i niepokój o swoje zdrowie i życie;
    • spadek formy psychicznej o fizycznej.

Powyższe objawy pozostają z uzależnionym od 4 do nawet 10 godzin i będą pojawiać się za każdym razem, gdy Disulfiram wykryje etanol.

Wszywka alkoholowa – interakcje z lekami

Wszywka alkoholowa zawiera substancję czynną Disulfiram, która może wchodzić w reakcję z innymi lekami, dlatego tak ważny jest wywiad medyczny przed wydaniem zgody na zabieg. Pacjent powinien podać informacje na temat swojego zdrowia oraz na temat wszystkich przyjmowanych leków, ze względu na swoje dobro, gdyż zatajenie jakiejkolwiek informacji, może spowodować zaostrzenie objawów choroby lub wystąpienie niepożądanych skutków ubocznych.

Disulfiram wchodzi w reakcję między innymi z diazepamem, fenytoiną, antypiryną oraz chlordiazepoksydem.

Czy wszycie Esperalu będzie rozwiązaniem problemu alkoholowego?

Warto mieć na uwadze, że wszywka alkoholowa nie jest lekiem na alkoholizm. Choć ma postać tabletek, jest metodą wspierającą leczenie, a więc samo zaszycie się nie spowoduje wyzdrowienia. Alkoholizm to choroba, która dotyczy również psychiki człowieka, a więc niezbędne będzie leczenie terapeutyczne, by móc wyjść z uzależnienia na dobre.

Leczenie alkoholowe wsparte wszywką alkoholową będzie o wiele skuteczniejsze. Wiele osób, które zdecydowały się na to wsparcie, potwierdza, że Esperal Gostynin pomógł im przetrwać trudne chwile w trakcie terapii alkoholowej.

Czy chory jest w stanie samodzielnie usunąć wszywkę z organizmu?

W przeszłości zdarzały się przypadki, że osoby uzależnione próbowały samodzielne usuwać tabletki z Disulfiramem. Ze względu na zaszycie ich pod skórą, udawało im się to, niestety, po takim działaniu często pojawiały się silne krwawienia oraz zakażenia powstałej rany. Obecnie tabletki również umieszcza się pod skórą, jednak o wiele głębiej, bo tuż przy mięśniu. Takie umieszczenie tabletek powoduje, że są one niemożliwe do usunięcia w warunkach domowych przez osobę uzależnioną.

Co po zabiegu zaszycia?

Wszycie wszywki alkoholowej Esperal Zielonka powinno rozpocząć drogę do powrotu do zdrowia pacjenta. Szukanie ośrodka z kompleksowym leczeniem alkoholowym do dobry krok w stronę zdrowia, a tylko pełna terapia odwykowa daje pewność, że uzależniony wyjdzie ze swojej choroby. Należy również pamiętać, że przestrzeganie abstynencji jest warunkiem koniecznym do podjęcia leczenia odwykowego.

Opinie